diumenge, 12 de setembre del 2010

L'Associació es dona a conèixer el 11-S a la Pica d'Estats

El temps va acompanyar i membres de la Junta i alguns companys i amics, fins i tot de ben menuts, ens van acompanyar  per la Diada fins al sostre de la Vall Ferrera i de Catalunya per donar a conèixer l'Associació pel Patrimoni de la Vall Ferrera entre els patriotes que van assolir el cim el 11 de setembre de 2010. Primer vam fer nit al refugi Vall Ferrera, on els més menuts van poder gaudir d'un ambient de muntanya que segur recordaran.
Ben esmorzats, a les 7h vam empendre la caminada cap al cim per la via Clàssica, junt amb gran número de persones que vam anar trobant al llarg del camí.

Vam assolir al cim sobre les 11h del matí, amb un dia esplèndid. L'ambient va ser formidable. No va faltar el la pancarta de l'Associació, les estelades, el cava, el meló, la ratafia que vam pujar de l'Associació.. Vam deixar la nostra signatura a la senyera que onejarà a la creu durant el proper hivern.

Abans, durant i després de la nostra estada al cim vam repartir més de 100 butlletes per tal de captar nous socis i enfortir l'Associació.
El bon temps va acompanyar durant la baixada, tot i que el trencacames no ens el vam estalviar. Els paisatges de la baixada ens van omplir l'esperit. Esperem l'any vinent ser més socis per fer aquesta activitat, doncs ja us animem per reservar la data per l'any vinent.